piątek, 24 listopada 2017

3 /do niej

dziękuję ci, że przyszłaś, że go znalazłaś 
i że postanowiłaś go zabrać 
dzięki tobie wiem że byłam szczęśliwa
 i że tegoroczny czerwiec był piękny 
przypomniałaś mi momenty kiedy się śmiałam 
i kiedy w żołądku czułam spokój

dziękuję że jesteś mądra
i że w jego typie 
że też lubisz dostać kwiatkiem 
ale nie ucz go palić

powbijały mi się drzazgi kiedy budowałam dla was tratwę
ale jest skończona i nawet możliwe, że nie utonie
wsiadajcie, proszę 
odepchnę was od brzegu i płyńcie

może kiedyś zobaczysz ląd po drugiej stronie oceanu 
na którym nie ma śniegu i ciągle kwitnie wiosna 
będzie na horyzoncie, a między wami ocean drogi
ale tratwa którą zrobiłam nadal będzie silna aby ją pokonać

odpłyńcie i zostawcie mnie samą
nie chcę zapłaty za tratwę ani lekarza
właściwie to ja powinnam wam jeszcze dopłacić 
dam wam jedzenie na drogę
żebyście się nie udusili z głodu 

jestem głodna odkąd wyszedłeś
naiwnie czekam 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

.

 bez tego ciastka w witrynie byłabym niekompletna kocham na ciebie patrzeć zatrudniłam szpiega rosyjskiego żeby się dowiedzieć o czym piszes...